Hvilket CMS til site hostet af Web10.dk ?

Hej liste
Jeg har foræret mine kone et website hvor det er meningen hun skal fremvise sine hobbysysler for omverdenen. Jeg er så meget bagud eller old-school om man vil at jeg skriver markup og styling i en alm. text editor, men hun er nok mere til noget wysiwyg-agtigt og direkte redigering.

Web10 tilbyder disse CMS'er, men da jeg som sagt ikke selv har den store erfaring ved jeg ikke om der er en der er bedre egnet end en anden.

Joomla v.1.5.9
Mambo v.4.6.2
Phpnuke v.8

Har I nogle bud og/eller erfaring? -gerne tip til hvordan man kommer let igang.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/