Ny webside, igen, igen

Vores tidligere arbejde med opsætning af en Joomla-side gik tabt. Jeg er
derfor startet forfra på en ny maskine, og synes selv det går vældig godt.

Testserveren vil være offline det meste af tiden, men hvis man er hurtig kan
man f.eks. følge lidt med de næste par timer, her: http://90.184.91.189/

Jeg ved ikke hvor meget mere vi vil gøre ud af grafisk design - det må vi
lige træffe beslutning om i bestyrelsen og www_admin. Joomla gør det under
alle omstændigheder rimeligt nemt at revolutionere designet senere ved
installation af nye "templates" som findes i tusindtal på interwebbet. Hvor
tæt synes i at det nuværende design er på at være acceptabelt? Jeg synes
nemlig selv at det er helt fint - måske med nogle enkelte småjusteringer -
men vil gerne høre om andre deler min opfattelse ;-)

Næste punkt på dagsordenen er at få fyldt indhold i artikler, kalender og
galleri.