Re: [WEB] Ny webside, igen, igen

Frank Damgaard wrote:
> Ellers må vi prøve om ikke vi kan få uploadet til tyge og lagt en
> testudgave af joomla ind der?

Jesper har lavet en testinstallation der for længe, længe siden ;-)
http://nywww.sslug.dk

Men da vi havde nogle problemer med rettigheder - og installationen under
alle omstændigheder på et eller andet tidspunkt ville skulle flyttes til
sslug-maskinen alligevel - besluttede vi bare at arbejde på Ryans server i
stedet for.

Efter min mening kan vi dog godt begynde at overveje meget kraftigt at
flytte min nuværende installation til sslug-maskinen allerede.

Det eneste jeg synes der mangler er:
* Det meste artikelindhold
* Flytning af de gamle billedgallerier (bør gøres på sslug-maskinen)
* Postarkivet

Efterhånden hælder jeg nok til at vi bør lave postarkivet som en
"standalone"-side og linke til den fra joomla som et "eksternt link". Det
tror jeg vil være det nemmeste og mest langtidsholdbare.