Re: [WEB] Ny webside, igen, igen

Det som vi har lavet tidligere er nu ikke gået tabt. Er kommet til at nedlægge domænet (sammen med andre som jeg ikke lige gad betale for mere). Så kan godt ligge det online igen hvis i vil have det.

/ryan

E. Sjørlund wrote:
Martin Schlander skrev:
Vores tidligere arbejde med opsætning af en Joomla-side gik tabt. Jeg er derfor startet forfra på en ny maskine, og synes selv det går vældig godt.

Testserveren vil være offline det meste af tiden, men hvis man er hurtig kan man f.eks. følge lidt med de næste par timer, her: http://90.184.91.189/
Jeg var åbenbart for langsom. Der var intet kl 18:30.
Kunne du ikke bare lade siden køre, så nysgerrige sjæle som jeg kan
kigge med over skulderen.