Re: [WEB] Ny webside, igen, igen

Ryan Skov wrote:
> Lyder som en fornuftig ide, sig til hvis jeg skal sende et arkiv med
> filer og database.

Jeg har allerede "genskabt" installationen næsten nøjagtigt som den var -
så det eneste vi kunne savne er artiklerne/databasen.

Jeg tror næsten det nemmeste ville være hvis du har mulighed for at smide et
link til siden, så jeg kan copy-paste de artikler jeg mangler, fremfor at
skulle flette de to mysql-databaser sammen. Hvis du ikke har mulighed for
det, så send mig bare et mysqldump.

Det var i øvrigt ret hurtigt klaret at sætte en ny installation op, grundet
de erfaringer vi havde gjort tidligere. Så hvis ellers dette forsøg på at
lave en ny side ikke mislykkes på målstregen ligesom alle de forrige forsøg,
så vil du under alle omstændigheder have været en meget stor hjælp.