Re: [WEB] Ny webside, igen, igen

Frank Damgaard wrote:

> Kunne vi ikke klare det med rettigheder på tyge på en eller anden måde?

> på sslug.dk  har jeg i det mindste  mulighed for "rettigheder" ,
> men egentlig var tyge tiltænkt opgaven som "sandkasse" mv.

Efter min mening er vi på nuværende tidspunkt langt forbi "sandkasse"-
stadiet, og ganske tæt på "finpudsning"-stadiet - hvilket jeg synes ligeså
godt kan foregå direkte på sslug-maskinen.

Det er på de præmisser jeg beder om feedback. Jeg har ganske vist ikke gjort
serveren særligt tilgængelig efter jeg har genoptaget arbejdet i de sidste
par uger - før nu - men det jeg har lavet er næsten en nøjagtig kopi af det
vi arbejdede på sidste efterår og i vinters.

Bemærk, jeg siger ikke nødvendigvis at siden er *færdig*. Jeg siger bare at
den meget tæt på at være "god nok" til offentliggørelse - senere kan der
nemt installeres andre templates eller extensions hvis nogen føler nok for
det.

Jeg vil tage det op på bestyrelseslisten så vi alle forhåbentlig kan få helt
klarhed om hvor vi står og hvad der skal gøres.