Re: [WEB] Ny webside, igen, igen

Martin Schlander skrev:

> Jesper har lavet en testinstallation der for længe, længe siden ;-)
> http://nywww.sslug.dk
>
> Men da vi havde nogle problemer med rettigheder - og installationen under
> alle omstændigheder på et eller andet tidspunkt ville skulle flyttes til
> sslug-maskinen alligevel - besluttede vi bare at arbejde på Ryans server i
> stedet for.

Kunne vi ikke klare det med rettigheder på tyge på en eller anden måde?

> Efter min mening kan vi dog godt begynde at overveje meget kraftigt at
> flytte min nuværende installation til sslug-maskinen allerede.

på sslug.dk  har jeg i det mindste  mulighed for "rettigheder" ,
men egentlig var tyge tiltænkt opgaven som "sandkasse" mv.

> Det eneste jeg synes der mangler er:
> * Det meste artikelindhold
> * Flytning af de gamle billedgallerier (bør gøres på sslug-maskinen)
> * Postarkivet
>
> Efterhånden hælder jeg nok til at vi bør lave postarkivet som en
> "standalone"-side og linke til den fra joomla som et "eksternt link". Det
> tror jeg vil være det nemmeste og mest langtidsholdbare.

I første omgang nok den enkleste og hurtigste løsning, men en joomla-løsning
burde også på sigt være muligt, da mhonarc (der laver postarkivet) kan tilpasses.