Re: [WEB] Adict kalender som RSS 2.0

On Thu, Jan 10, 2008 at 11:46:00 +0100, Jan Hertel wrote:

> Umiddelbart synes kun http://www.sslug.dk/adict/adict.rss (den gamle
> RSS) at virke i Google kalender.

men i Firefox virker kun rss2 ...
den gamle har også nogle småfejl når den testes i en rss-validator
men jeg har beholdt den, da den øjenynslig virker med en
del gamle rss-readere.
Google's må så høre til kategorien gammel RSS version... ;-)
adict2.rss overholder rimelig godt RSS 2.0
adict.rss er ves en pre-0.91....

> Mens ellers tak for opdateringen, selv om jeg dog tvivler på at der er
> møde i Næstved den 20. marts 2008 (Skærtorsdag) og den 24. marts 2008
> i Roskilde (2. påskedag), men det skal jeg i øvrigt ikke blande mig i?

jo, gerne.
Men www_admin får kun (via tredje person) at vide at det skal  sættes på
f.eks. hver "torsdag".
Det ville være bedre hvis de ansvarlige for møderne sendte
mødedatoer for sæsonen til www_admin, og meget gerne
med den tekst der skal stå i de forskellige felter.

jeg vil prøve med en mail til sslug-lokalt og bede
om at kalenderens datoer kontrolleres.

> Bliver der en mulighed for at kun kunne vælge for eksempel møderne i
> Roskilede (eller Næstved eller Frederiksberg eller generelt eller
> flere af disse)?

Så vidt jeg kan se   kan man  kun sortere på forening (gruppe) :(
Der er ikke lavet så man kan sortere på andre felter,
Men når jeg får tid kan jeg prøve at se om det er muligt at finde
en måde at gøre det på.

Spørgsmålet er om det skal gøres ved at oprette dem som "grupper",
men så kommer de ikke med i SSLUG møder på forsiden (og måske andre steder),
i givet fald skal det så lige ændres så der kan laves SSLUG relaterede
grupper. Så der er lidt at tænke over.....

jeg kan se der endnu er den del småfejl efter skift til php5 i adict :(
... som jeg skal have rettet

--
mvh Frank Damgaard  |

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]