Re: [WEB] Adict kalender som RSS 2.0

On Fri, Jan 11, 2008 at 21:04:13 +0100, Jan Hertel wrote:

> Umiddelbart får jeg ingen af dem til at vise noget i Google Kalender?

Må være google kalender der er defekt.

Prøv i firefox den genkender dem fint.
Men kan google calender overhovedet læse RSS fil ?
det er jo ikke ical format!

tror du ikke det er
http://www.sslug.dk/adict/ical?organizer=SSLUG
du anvender og ikke
http://www.sslug.dk/adict/adict.rss

--
mvh Frank Damgaard  |

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]