Re: [WEB] Adict kalender som RSS 2.0

On Sun, Jan 27, 2008 at 01:32:53 +0100, Jan Hertel wrote:

> [...]
>
> http://sslug.dk/adict/ical (beklager jeg ikke fik sagt det rigtigt i
> første omgang). Jeg mener jeg havde en alternativ URL (med ical også),
> men den fik jeg slettet?
>
> Jeg er ikke helt klar over om du er opmærksom på ønsket (mit) med
> hensyn til noget i retning af:
>
> SSLUGS kalender (alt/alle SSLUG-aktiviteter)
> CBS-arrangementer
> Næstved-arrangementer
> Roskilde-arrangementer
> Skåne-arrangementer
> SSLUG 'arrangementer i øvrigt' (alt andet, der ikke fremgår af 'del-kalendere')

nu er adict  ikke opbygget sådan, men jeg har overvejet at lave
et søge felt til møderne  så man kan udvælge (på stednavn eller lign).

> og så det med en kalender for arrangementer i andre organisationer,
> der kan have interesse for slugg'er.

Det sidste har jeg overvejet kunne gøres ved at oprette
en forening  kaldet "andre", hvor vi efter behov kunne indsætte
møder. Egentlig burde de andre foreninger (som f.eks. DKUUG) selv
lave deres egen fil i adict. som så importeres.
Sådad har det tidligere fungeret.

> Så er man (jeg) fri for, at importere noget jeg, ikke behøver at huske
> (for eksempel møder i Næstved, Roskilde, Skåne), i min egen kalender?

Jeg har dog ikke rodet med ical, kun rss2 (og rss) kalenderen.

> Jeg mener CBS-møderne er noteret korrekt. Vi holder (planlægger) møde
> onsdag den 19. marts 2008 (før påske), ligesom mødet 30. april 2008
> (onsdag) før Kristi Himmelfartsdag.

ok.

--
mvh Frank Damgaard  |

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]