Re: [WEB] Adict kalender som RSS 2.0

Frank Damgaard skrev:
> jeg har delvist fixet et problem i rss og rss2 kalenderen for Adict
> adict2.rss.php forventer/forventede at localevents er
> kronologisk sorteret, hvilket ikke er tilfældet.
>
> Det betød at indsætter man f.eks. 12 mødedatoerne i serie
> for f.eks. Næstved, så vises kun disse i RSS/RSS2 listen
>
> Nu ses på et større antal events, som så sorteres inden
> "MAXITEMS" udvælges, sådan at man forhåbentlig får
> alle de kommende 12 møder med, ikke ikke kun 12 møder
> fra samme sted....
>

> PS.
> kun RSS-2 virker med firefox:
> [...]

Umiddelbart synes kun http://www.sslug.dk/adict/adict.rss (den gamle
RSS) at virke i Google kalender.

Mens ellers tak for opdateringen, selv om jeg dog tvivler på at der er
møde i Næstved den 20. marts 2008 (Skærtorsdag) og den 24. marts 2008
i Roskilde (2. påskedag), men det skal jeg i øvrigt ikke blande mig i?

Bliver der en mulighed for at kun kunne vælge for eksempel møderne i
Roskilede (eller Næstved eller Frederiksberg eller generelt eller
flere af disse)?

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]