Re: [WEB] Adict kalender som RSS 2.0

Frank Damgaard skrev:
> [...]

<--- klip --->

> Må være google kalender der er defekt.
>
> Prøv i firefox den genkender dem fint.
> Men kan google calender overhovedet læse RSS fil ?
> det er jo ikke ical format!
>
> tror du ikke det er
> http://www.sslug.dk/adict/ical?organizer=SSLUG
> du anvender og ikke
> http://www.sslug.dk/adict/adict.rss

På Google er det (naturligvis)

http://sslug.dk/adict/ical (beklager jeg ikke fik sagt det rigtigt i
første omgang). Jeg mener jeg havde en alternativ URL (med ical også),
men den fik jeg slettet?

Jeg er ikke helt klar over om du er opmærksom på ønsket (mit) med
hensyn til noget i retning af:

SSLUGS kalender (alt/alle SSLUG-aktiviteter)
CBS-arrangementer
Næstved-arrangementer
Roskilde-arrangementer
Skåne-arrangementer
SSLUG 'arrangementer i øvrigt' (alt andet, der ikke fremgår af 'del-kalendere')

og så det med en kalender for arrangementer i andre organisationer,
der kan have interesse for slugg'er.

Så er man (jeg) fri for, at importere noget jeg, ikke behøver at huske
(for eksempel møder i Næstved, Roskilde, Skåne), i min egen kalender?

Jeg mener CBS-møderne er noteret korrekt. Vi holder (planlægger) møde
onsdag den 19. marts 2008 (før påske), ligesom mødet 30. april 2008
(onsdag) før Kristi Himmelfartsdag.

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]