Re: [WEB] Re: [MISC] Ja de FORSVINDER - was: Re: [MISC] Forsvinder der poster fra news:sslug.dk?

Frank Damgaard wrote:
> On Sun, Feb 25, 2007 at 19:36:46 +0100, E. Sjørlund wrote:
>
> jeg gider bare ikke dagligt manuelt synkronisere .... :)

Selvsagt ikke.
Problemet jeg kan se er: hvordan får man opdateret tyge med en ny
brugers mailadresse hurtigt nok.
Hvis sslug kan lægge en ny liste over på eller klar til afhentning hver
gang, der kommer en ny tilmelding, kan tyge jo selv hente den med rsync
som et cronjob en gang i timen.

(Til Stig: Jeg synes da, at en snak om løsningen passer meget godt på
denne liste, også selv om problemet blev rejst på misc).