Tjek af medlemsskab på webforumet (Was: Ja de FORSVINDER)

E. Sjørlund skrev:

> På websiden.

Hvordan det?

> Den kunne måske være krypteret, så det var den krypterede udgave,
> der kunne stjæles, og den krypterede udgave der blev slået op?

Det lyder som en fornuftig løsning.  En krypterings-hash-funktion som
MD5 kunne nok være rimelig til dette formål.

Jacob
--
»Krøniken er fiktion, Fogh Rasmussen er virkelighed,
 ikke omvendt - vi beklager fejlen«            (fra Egoland)