Re: [WEB] Re: [MISC] Ja de FORSVINDER - was: Re: [MISC] Forsvinder der poster fra news:sslug.dk?

Jacob Sparre Andersen wrote:
> E. Sjørlund skrev:
>
> Men hvordan vil du få sendt afvisningen til den rette bruger, når

På websiden.

> Det lyder som noget der giver mening, men jeg mener at det vil kræve
> et langt mere grundigt sikkerhedstjek af al den kode der kører på
> webserveren.  En enkelt fejl i en enkelt stump kode et eller andet
> sted på webserveren, og så vil hele medlemslisten (ca. 5000
> e-post-adresser) være frit tilgængelig.

Jeg troede, at du var bange for, at den blev ødelagt, men jeg kan godt
se din pointe.
Den kunne måske være krypteret, så det var den krypterede udgave, der
kunne stjæles, og den krypterede udgave der blev slået op?