Re: [WEB] Re: [MISC] Ja de FORSVINDER - was: Re: [MISC] Forsvinder der poster fra news:sslug.dk?

E. Sjørlund skrev:

> Er det ikke en nummer 4, der mangler: "Brugeren får en evt. afvisning
> fra postlisten retur".

Men hvordan vil du få sendt afvisningen til den rette bruger, når
vedkommende har forfalsket sin identitet?

> Alternativet kunne være, at man skulle oplyse sin mailadresse på
> forsiden til forummet. En validering af mail-adressen kan vel ske ud
> fra en flad liste med kendte mailadresser, uden at der skal være en
> egentlig adgang til de "rigtige" lister. Det er jo ikke fordi det
> vælter ind med nye medlemmer hver dag.

Det lyder som noget der giver mening, men jeg mener at det vil kræve
et langt mere grundigt sikkerhedstjek af al den kode der kører på
webserveren.  En enkelt fejl i en enkelt stump kode et eller andet
sted på webserveren, og så vil hele medlemslisten (ca. 5000
e-post-adresser) være frit tilgængelig.

Jacob
--
ACRONYM: A Contrived Reduction Of Nomenclature Yielding Mnemonics