Re: [MISC] Ja de FORSVINDER - was: Re: [MISC] Forsvinder der poster fra news:sslug.dk?

I sslug.web, skrev Jacob Sparre Andersen:

>  Kan du så i stedet foreslå hvordan man løser problemet.
>
>  PHP-koden må af sikkerhedshensyn (spam, persondatabeskyttelse, m.m.)
>  ikke have adgang til medlemslisten.

Der er sådan set ingen teknisk hindring i at php-koden får adgang til at
validere en email-adresse inden. Der er bare ingen der har kodet det
endnu.

Alternativt kunne vi give os til at rode i systemet for at finde ud af
hvor den afviste mail ender i systemet.

Jesper