svn.sslug.dk

Hej jeg skal lige høre om svn.sslug.dk, kun bruges til det formål at
opdatere, layout og indhold på hjemmesiden?

Jeg har nemlig tænk mig at  fjerne de andre png'er jeg har lagt
i /front/img/, samt de gamle billeder til at genere hjørner, så der kun er
de nye corner8-1 til corner8-4.png.

Det drejer sig altså ikke om de filer der hedder nopat mv.

med venlig hilsen
Jan Trøjgaard