Re: [WEB] Ny Opdatering

donald_j_axel wrote:

> Er det noget, vi skal spørge en expert om eller experimentere
> lidt med?
ja, jeg har planlagt lidt studuim i SVN, meget gerne her på mailliste. Så
jeg på at i der er eksperter i SVN, kan være har lidt for mig over det
næste stykke tid. ;-)

> Du skal have "tilladelse" eller "adgang" for at kunne
> opdatere.
Jeg har adgang.

> Samme

Den ta'r jeg lige med i min planlægning, om den kommer med i weekendens
arbejde ved jeg ikke, men med kommer den.

> Enig, det ser godt ud. En "Du er her" markering er en god ide,
> selv om det er mere arbejde (er det det, forresten? koden ser ud
> som om det er håndlavet, ingen overflødig "støj".)

Takker mange gange for komplimenterne. Og ja der mangler meget også selv om
i/jeg er tilfreds med det foreløbig resultat.
Jeg mente selv at jeg var "rimelig god" da jeg kastede mig ud i det her
projekt, men har hurtigt opdaget at jeg nok ikke var så habil til CSS som
jeg troede og det har medført at jeg nogle gange skal læse i adskillige
timer inden jeg for skabt mig et overblik, over de definitioner jeg skal
lave, og jeg skal herefter bruge endnu flere timer på at kode dem.

Ud over den lille problemstilling jeg lige har ridset op, føler jeg at jeg
sagtens kan magte opgaven, mest af alt, fordi i som støtter op om
projektet, er gode til at give konstruktiv kritik og fordi at SSLUG's
medlemmer følger med og giver masser af gode input.

Weekendens arbejde har jeg planlagt til:

1. Grundigt gennem tjek af koderne, herunder specielt link definitioner.

2. Definitionen til links i "content" definitionen skal forbedres.

3. Listen til menuen skal tjekkes om det er en "ordenlig" nested lists.

4. Grundig dokumentation til CSS filen, så jeg og andre kan se hvad der
defineres. Desuden er det jo ingen skade til hvis der er andre som vil
bruge CSS filen og har nemt ved at se hvad de forskellige definitioner står
for.

Her ud over skal jeg arbejde lidt løst og fast med SVN.

Venlig hilsen
Jan Trøjgaard