Re: [WEB] Ny Opdatering

On Tue, 06 Jun 2006 07:15:33 +0200
Michael wrote:

> [...]

Er det noget, vi skal spørge en expert om eller experimentere
lidt med? Du skal have "tilladelse" eller "adgang" for at kunne
opdatere.

Samme

> Forslag: En "Du er her" -markering i menuen, enten i form af særegen
> farve, tekstformat eller andet.
>
> Det ser godt ud indtil nu. Jeg tror det bliver rigtigt godt når I er
> færdige.

Enig, det ser godt ud. En "Du er her" markering er en god ide,
selv om det er mere arbejde (er det det, forresten? koden ser ud
som om det er håndlavet, ingen overflødig "støj".)