Re: [WEB] Ny Opdatering

Mon, 05 Jun 2006 00:04:21 +0200, Jan Trøjgaard <sslug@sslug> skrev:

Hej, jeg har lavet en lille opdatering, efter lang tids stilhed.
http://www.troejgaard.dk/mokup.html

Blandt forbedringerne er menuen, som det lang om længe er lykkedes for mig
at lave, den er ikke dynamisk endnu. Jeg ved ikke om der skal bruges lidt
java script eller om de skal være udelukkende med serverscript?
Pt. er menuen på 2 niveau'er, skal den laves med flere?

For dem af jer der bruger CRT-skærm skulle der gerne være mulighed for at
kunne se farveforskel i menuen, i forhold til resten af layoutet. Jeg vil
gerne høre jeres mening om det (farverne), ellers ændre jeg den bare
til "standard" farverne.

Jeg har ikke rettet så meget at siden kan valideres, jeg satser mere på at
få layoutet til at spille først!

Jeg har ikke haft det store held med at bruge SVN på sslug serveren, det
tillægger jeg først og fremmest min manglende kendskab, til SVN.
Jeg kan sagtens hente fra serveren, men har problemer med at tilføje filer?
Og uploade til serveren?

(Jesper) Desuden mangler jeg de ting vi lavede i onsdags, henholdsvis
størrelsen på headeren og overskriftlayoutet på content overskrifterene ?

To Do:
------
Ændre farverne på linkene i indholdet (content)!
Layout til billed arkiv! (evt. java script??)
Forslag: En "Du er her" -markering i menuen, enten i form af særegen farve, tekstformat eller andet.

Det ser godt ud indtil nu. Jeg tror det bliver rigtigt godt når I er færdige.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/