Re: [WEB] Licewns til sslug web

On 2006-06-04, Jan Trøjgaard <sslug@sslug> wrote:

> Det troede jeg også at den her var ??

Vi kan starte med de to åbentlyse ting:
nd - No derivative: Du må ikke lave afledede værker - retten til
afledede værker er en af de vigtigste ting i denne del af
ophavsretsverdenen vi lever i.
nc - No Commercial.  det siger vel sig selv.

Derudorevr kommer alle de generelle problemer med creative
commons-licenser som gør dem problematiske - de er beskrevet i detaljer
her:
http://people.debian.org/~evan/ccsummary.html

/Sune