Re: [WEB] opdatering

Frank Damgaard wrote:

> Så er jeg tilbage efter godt 1½ uge i Jylland...
>
> Jeg kan se det går fremad med http://www.troejgaard.dk/mokup.html
> dog validere koden ikke længere med html-tidy plugin i firefox eller med
> validator.w3.org. Tidy giver brok over <news: > og en hel del warnings.
> Disse kategoriserer validator.w3.org alle som error.
>

> Der er også mindre 2 fejl i link.css i følge firefox 1.5's javascript
> console (med color og #)
>
> I konqueror har jeg nogle grimme understregninger i kalenderoversifterne
> (links). Det er der ikke i Firefox.

> [...]

Hej Frank

Jeg har haft travlt på arbejdet og har ikke haft det store overskud, men nu
er der et par fridage, hvor jeg vil bruge tid på koderne og sørge for at
det også kan valideres ;-)
Var også ude på på CBC i går onsdag, og Jesper lavede så vi kan bruge SVN
til at lægge det direkte på thyge.sslug.dk. desuden laver jeg lige en plan,
så vi har noget at gå frem efter og andre kan kan følge med i hvad der
foregår og komme med forslag.

Jeg vender lige tilbage i dag eller i morgen med planen.
N.B og får rettet koderne så de kan valideres!

med venlig hilsen
Jan Trøjgaard