Re: [WEB] opdatering

Jesper Krogh wrote:

> Det ser godt ud..
>
> Vi brainstormede lidt omkring toppen i onsdags, hvis der er nogle der
> kan finde et godt billede af øresundsbroen og putte ind i højre side af
> topbaren, så ville det vel passe meget godt til "skåne/sjælland"-delen
> af SSLLUG og vi har pingvinen repræsenteret.
>
> Vi blev også lidt enige om at topbaren nok er lige "dominerende" nok..
> og vil vil prøve at "slanke den" lidt så den bliver lidt tyndere. Dækker
> p.t. 20-25% af min 1024x768 skræm.
Hvis topbaren er dominerende, skal vi så ikke prøve at lægge den helt op til
toppen af browservinduet og se hvordan det ser ud. Så vil det godt nok kun
være den nederste del af toppen der bliver rundet men til gengæld vil den
fylde mindre i forhold til resten af siden.

Med venlig hilsen

Jan Trøjgaard