Re: [WEB] SSLUG web.

> Jeg tror den er lidt for lys nu.. jeg har i hvert fald meget svært ved
> at se den overhovedet. (det er på en TFT-skræm).

> Jeg kan ikke lige se noget gult.

Jeg må lige lege lidt med farverne, så de bliver mere synlige og
forhåbentlig også uden at den grå bliver for 'dyster' og den gule for
skærende. Det må så blive en passende mængde af 'com si com sa' intil det
passer.
Men så er det ikke kun browser og styresystem vi skal tænke over, men også
skærm type, jeg bruger en gammel CRT-skærm.

> Prøv, hvis nu det ser "skidtgodt-ud", så kan vi jo stemme om det. Har du
> noget forslag til hvad vi kan peppe højreside af topbaren op med?

ja, men det bliver først i weekenden, da jeg hellere vil lave menuen først,
da jeg syntes at koder er vigtigst. Sidenhen kan vi altid 'topgeile' siden
(dog uden at det bliver for tung eller overvældende).

> Sådan at menuen kan se sådan her ud:
> SSLUG
> - Forening
> -- Bestyrelsen
> --- Referater
> ----- 2005 <--- Denne er markert og det der den side vi er på.
> ----- 2004
> ----- 2003
> -- Vedtægter
> - Emailarkiv
> - Forum
> - Wiki
> - Møder
>
> Hvor mængden af "-" angiver dybden i hierakiet.

Jeg snekkerererere lige en menu en af dagene i ugen og håber at kunne få den
færdig onsdag eller torsdag til syn.

> Ca. jo.

> Jo det skal genereres dynamisk, men der skal stadig noget
> CSS+div-tags+etc. til at pakke det ind i så det ser pænt ud i menuen.

> Det begynder IMHO at se "rigtigt" godt ud.

tak.