Re: [WEB] SSLUG web.

I sslug.web, skrev Jan Trøjgaard:

>  Jeg har sat container 'class' tilbage, som i har lavet den, det ser faktisk
>  lidt bedre ud.
>  samtidig har jeg gjort den grå baggrund lidt lysere, det syntes jeg gør
>  siden lidt lysere og mere venlig at se på, så det er den blå baggrund i
>  header og overskriftssektionerne der er mest fremtrædende.

Jeg tror den er lidt for lys nu.. jeg har i hvert fald meget svært ved
at se den overhovedet. (det er på en TFT-skræm).

>  Desuden har jeg prøvet med en gul kant, da blå og gul går godt sammen, men
>  den kan jeg fjerne igen( lad mig få en komentar!).

Jeg kan ikke lige se noget gult.

>  Det gør en forskel og det må vel være en af de væsentlige ting når man skal
>  ændre et design. syntes dog godt at den blå farve kan være lidt lysere på
>  logoet så man lægger mærke til farveforskellen (eller er farven fastlagt
>  fra foreningens side ?).

Prøv, hvis nu det ser "skidtgodt-ud", så kan vi jo stemme om det. Har du
noget forslag til hvad vi kan peppe højreside af topbaren op med?

>  Så er det menuen jeg skal arbejde på i løber at ugen, det var egentlig også
>  min plan, meget passende.
>  Jeg forstår bare ikke helt hvad du mener med herakisk?

Sådan at menuen kan se sådan her ud:
SSLUG
- Forening
-- Bestyrelsen
--- Referater
----- 2005 <--- Denne er markert og det der den side vi er på.
----- 2004
----- 2003
-- Vedtægter
- Emailarkiv
- Forum
- Wiki
- Møder

Hvor mængden af "-" angiver dybden i hierakiet.

>  Mener du ikke det samme som mig, selv om kan feks. klikker ind på en
>  underside, så bevares layoutet og der kommer blot nogle flere under menuer
>  man kan vælge?

Ca. jo.

>  Og skal sådan noget ikke laves i PHP?

Jo det skal genereres dynamisk, men der skal stadig noget CSS+div-tags+etc. til at
pakke det ind i så det ser pænt ud i menuen.

>  Har så lagt den op igen: http://www.troejgaard.dk/mokup.html

Det begynder IMHO at se "rigtigt" godt ud.

Jesper