Re: [WEB] SSLUG web.

Jesper Krogh wrote:

> Den er knapt så "levende" som den du lavede først.

Jeg har sat container 'class' tilbage, som i har lavet den, det ser faktisk
lidt bedre ud.
samtidig har jeg gjort den grå baggrund lidt lysere, det syntes jeg gør
siden lidt lysere og mere venlig at se på, så det er den blå baggrund i
header og overskriftssektionerne der er mest fremtrædende.
Desuden har jeg prøvet med en gul kant, da blå og gul går godt sammen, men
den kan jeg fjerne igen( lad mig få en komentar!).

> Phillip og jeg sad også og arbejdede lidt med det i Onsdags, resultatet
> kan ses her.
>
> http://shrek.krogh.cc:3000/calendar/
>
> Vi førsøgte at gøre logo'et lidt mindre "badge-agtigt". Vi fik lavet
> den dynamiske kant .. bibeholdt den godtnok i grå, det syntes jeg giver
> en "god effekt".

Det gør en forskel og det må vel være en af de væsentlige ting når man skal
ændre et design. syntes dog godt at den blå farve kan være lidt lysere på
logoet så man lægger mærke til farveforskellen (eller er farven fastlagt
fra foreningens side ?).
Men jeg skal også have arbejdet på at 'sætte' billedet lidt pænere i
headeren, har dog lige givet den 1%, i stedet for 'left', det har givet
lidt margen.

> Jeg er ikke specielt meget inde i font-teknologi.

satte 'helvetica' ind som Ole Koefod skrev, så skulle fonte være i orden.

> absolut!

> Strict gerne :-)

også her. ;-)
Andre der har indvendinger, ellers bliver det strict.

> Jeg så gerne at menuen blev "hierakisk", på en eller anden måde, så en
> side kunne have flere under-sider uden at der skulle poppe en ny menu op
> et tilældigt andet sted på siden, som der eksempelvis gør her:
> http://www.sslug.dk/forening/

Så er det menuen jeg skal arbejde på i løber at ugen, det var egentlig også
min plan, meget passende.
Jeg forstår bare ikke helt hvad du mener med herakisk?
Mener du ikke det samme som mig, selv om kan feks. klikker ind på en
underside, så bevares layoutet og der kommer blot nogle flere under menuer
man kan vælge?
Og skal sådan noget ikke laves i PHP?

Har så lagt den op igen: http://www.troejgaard.dk/mokup.html