Re: [WEB] SSLUG web.

Tue, 02 May 2006 15:54:20 +0200, Jan Trøjgaard <sslug@sslug> skrev:

Frank Damgaard wrote:

Jan Trøjgaard wrote:
Jeg har fulgt lidt op på at lave noget layout til sslug, og har lagt et
mokup på min hjemmeside: http://www.troejgaard.dk.
Håber at dele af det kan bruges til sslug's side.

Ja. Når det med "fixed" width er løst så kan jeg jo prøve at lægge en test på sslug.

Der bør være valgfri bredde og det skal ikke ske med cookies.
det kan gøres med width i "%" i stedet for fixed.

Jeg laver den heller ikke med cookie's, men med variable bredde. procent lyder godt,jeg har nemlig gået og spekuleret over hvordan man gør det fleksibelt på bedste vis.

Anvendelse af relative størrelser (%) tillader faktisk også dynamisk skalering af billeder[1]
Se eksempel http://germo.dk/

[1] Jeg ved ikke om det er legalt at anvende procent-størrelser på objekter?

--
Med venlig hilsen
/Zmit/