Re: [WEB] vsftpd og chmod

Henning Horn wrote:
Hej,

Jeg har fået mig et "lille" problem med vsftpd og chmod.
Efter jeg fik sat vsftpd op, og tilføjede brugeren kubuntu med hjemmemappen /var/www Så prøvede jeg at forbinde til ftp på linux maskinen og det virkede :D
Jeg loggede også ind fint.

[SNIP]

Hej Henning,

Denne liste er til brug for SSLUGs websider og ikke generelle spørgsmål om web.
Umiddelbart vil jeg mene dit spørgsmål hører til i sslug.teknik - der sidder i hvert fald en masse mennesker der kan hjælpe dig :-)

Med venlig hilsen
Gitte Wange

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:03 CEST [an error occurred while processing this directive]