Re: [WEB] Sider fra Gammel-sslug der skal med over?

I sslug.web, skrev Frank Damgaard:

>  Det er nok ikke så god en ide, idet newsportal (forum) bruger
>  nntp (news) hvor artikler har en "expire", og efterhånden udgår.
>  Desuden hver gang man ændrer i antal grupper, så skal "cache" slettes
>  i newsportal (og så ændrer links ..)
>  Alternativet er at bygge sit eget add-on til mailarkivet, men det
>  nemmeste er måske blot at linke til forum.sslug.dk fra mailarkivet?
>
>  Skal man blot se den seneste "post" så er forum.sslug.dk bedst
>  evt. efter en refresh/reload i browseren.
>
>  I arkivet er det jo gamle indlæg som det ikke giver megen mening
>  at svare på / fortsætte tråden.

Det langsigtede kom af at jeg havde erkendt at jeg nok ikke kunne bruge
noget af det vi havde i forvejen og det skulle hackes fra scratch.  :-)

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:03 CEST [an error occurred while processing this directive]