Re: [WEB] Sider fra Gammel-sslug der skal med over?

I sslug.web, skrev Frank Damgaard:

>  Det er vores egne scripts der er konservative, mhonarc kan alt,
>  problemet er ezmlm/qwmail, hvor det nu er en "find" på alle mailfiler
>  der finder mail fra den aktuelle dato. Dette skal så køres fra cron
>  f.eks. hver 5. minut.
>  Bedre var måske at qmail/ezmlm kaldte mhonarc-scriptet hver gang der
>  var noget nyt, men her må vi spørge admin om muligheder, jeg
>  kender desværre ikke selv nok til qmail/ezmlm.
>
>  NB mhonarc laver blot mails i standard mbox format om til
>  passende html-kode (kan konfigureres), samt oversigt både
>  efter dato og threads.

Jeg havde en (langsigtet) ide om at jeg gerne ville integrere
funktionaliteten i http://forum.sslug.dk/ og webarkivet med hinanden, så
man have et opdateret mail-arkiv man kunne poste fra, der samtidigt
holdt et søge index, så det var muligt at søge i artikler der "lige var
postet" også.

Men det er .. somewhere in the future, når jeg får mere tid, eller hvis
der er en anden der griber ideen.

>  ok, jeg har oprettet mig som frank på http://sslug.zopista.dk/

Du skulle have admin-rettigheder nu.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:03 CEST [an error occurred while processing this directive]