Re: [WEB] Sider fra Gammel-sslug der skal med over?

I sslug.web, skrev Frank Damgaard:

>  Ja, men jeg kunne godt tænke mig at det "tekniske" fungerer
>  inden vi bruger for meget krudt på "flytning" af indhold.

Når jeg nu sidder og koger ud, som igår til en eller anden dødsyg-film
og ikke kan tage mig sammen til at lave andet (ej heller læse
Plone-dokumentation), så kan jeg godt sidde og overføre et par af de
sider som er interessante. Det var udlukkende det der skete.

Jeg fik også trimmet menuen lidt mere til Zug-listen var yderst
hjælpsom. :-)

Så jeg vil tage tingene som jeg får tid til det.. vi vader jo ikke
ligefrem i hjælpende hænder der byder sig til.

>  Kan man kombinere php/perl sider med zope på en eller anden måde ?
>  For det vil være den nemmeste måde, alternativt
>  at zope includerer nogle delvise html-sider generet fra
>  adict/tilemdingsautomatik mv.
>  (kan man det?)

Du vil altid kunne lave en iframe. Den løsning er altid mulig. Den tager
vi nok også med tilmeldingsiden i første omgang. Men jeg er helt sikker
på at den også bare kan fyre en shell kommando af og importere
indholdet..

>  Det kunne man evt. også, jeg havde tænkt at reindeksere mailarkivet
>  og det kunne passende ske når vi kender omgivelserne og har tilpasset
>  koden. (mhonarc kan konfigureres ganske meget)

Jeg ville multimegetgerne have at mailarikvet kunne opdateres når der
kom et nyt indlæg. .. hvad er oddsene for at mhonarc kan klare det?

>  jo tak, men jeg får ikke tid meget før jeg er tilbage fra Norge
>  (dvs. efter ca. 19 juni), men måske jeg kan nå at eksperimentere
>  lidt en gang i mellem...

hvis du stikker forbi og opretter et login, så skal jeg nok give dig
admin-rettigheder på fætteren.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:03 CEST [an error occurred while processing this directive]