Re: [WEB] Sider fra Gammel-sslug der skal med over?

Jesper Krogh wrote:

Der er jo sider der _skal_ med over, vedtægter, historie, sponsorsider,
etc. Der er også sider, som er så håbløst outdated at de skal have en
seriøs omskrivning inden de kommer nær.

Ja, men jeg kunne godt tænke mig at det "tekniske" fungerer inden vi bruger for meget krudt på "flytning" af indhold.

Der er nogle meget vigtigere ting der skal fungere først:

1) automatik der skal kodes i zope+python (vi har vel
kompetente admins til dette siden zope er valgt).
Ellers er der en del personer der først skal lære dette.
Dvs. adict interface og andet automatik.

Ja, kalender/adict skal kodes. Der er også noget med billedarkivet..

Kan man kombinere php/perl sider med zope på en eller anden måde ?
For det vil være den nemmeste måde, alternativt
at zope includerer nogle delvise html-sider generet fra adict/tilemdingsautomatik mv.
(kan man det?)

Nogle ting som emailarkiv mv. kan vi beholde som det er,
evt. flytte dem til eget domæne? ( postakriv.sslug.dk ?)

Ideen var at smide den ind i en iframe i starten og se hvad det bliver
til med tiden.

Det kunne man evt. også, jeg havde tænkt at reindeksere mailarkivet og det kunne passende ske når vi kender omgivelserne og har tilpasset koden. (mhonarc kan konfigureres ganske meget)

Ville du have et login ?

jo tak, men jeg får ikke tid meget før jeg er tilbage fra Norge (dvs. efter ca. 19 juni), men måske jeg kan nå at eksperimentere lidt en gang i mellem...

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:03 CEST [an error occurred while processing this directive]