Re: [WEB] Sider fra Gammel-sslug der skal med over?

I sslug.web, skrev Gitte Wange:

>  Vi er så heldige at bsd-dk også er ved at lave nyt site i Plone og der
>  er en der er ved at lave et ADiCT interfjæs dertil som jeg er ret sikker
>  på vi godt må få. Faktisk er jeg ret sikker på vi godt kan release det
>  som et decideret ADiCT produkt til Plone.

Det lyder herligt!

Hvad er den tidsmæssige horisont på det?

Jesper (Der opnåede at få dokumenterne til at optræde i menuen igår)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:03 CEST [an error occurred while processing this directive]