Re: [WEB] fundament

I sslug.web, skrev Frank Damgaard:

>  Jeg har ikke noget i mod at prøve zope, jeg ville dog blot godt have
>  prøvet lidt flere systemer.
>
>  Men nu vi er ved zope, så må vi hellere også få rettet de få xhtml fejl
>  der er på siderne. Det er nok bedst allerede nu at få det på plads,
>  inden det er for sent.

De er rettet.

Next issue er at Gitte har lovet at kigge på menustrukturen. (dokumenter
skulle også helst optræde) og der skal puttes et add-on på der tillader
at der er sider i flere sprog. Menu i flere sprog virker allerede.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:03 CEST [an error occurred while processing this directive]