Re: [WEB] Første sideoverført: Om SSLUG

I sslug.web, skrev Jacob Sparre Andersen:

>  Jeg savner lidt et SSLUG-logo højt nok oppe på siden til at man kan se
>  det uden at rulle ned.

Jeg tror løsningen er at stryge "log ind"-boksen. (som er en Seneste
indhold, når man er logget ind).

>  Siden er på dansk selv når jeg sætter svensk til at være højere
>  prioriteret end dansk i browseren.

Hu? Tænker du på "indholdet" på siden? Mange af de sider vi har i
forvejen er jo også kun på Dansk.

>  URL'en du opgiver er for lang. - Men det er heldigvis o.k. at stryge
>  »document_view«.

Ja, det bestemmer man selv.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:03 CEST [an error occurred while processing this directive]