MPEG afspiller i fuld skærm, ny tråd

- uden hijack...håber jeg
- tak for info so far!

- jeg har lige prøvet VLC med -f switch'n, det er perfekt!
- one more..

- eh....så behøver jeg jo kun 'X' og slet ikke nogen/noget windowsmanager...vel?

- så må jeg jo kunne hægte et script på i /etc/init.d/rc5.d or somewhere (forslag er velkomne) som så kører efter (auto)login. - det script ku' så hente/kalde what-do-I-know min MPEG file og kaste den i hovedet på VLC som så afspiller den i en loop (det skal jeg nok se til i scriptet osv.)

- gode hints er velkomne !
- 1000 tak!

Med venlig hilsen
Verner Kjærsgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]