Re: [TEKNIK] Boot uden X

Ups, fik den sendt til dig i stedet for til mailinglisten. fordi jeg slettede
den forkerte mail af de 2 du sendte mig. Er det kun mig der bliver forvirret,
når en mail sendes både direkte til mig og til listen? :-)

On Friday 01 April 2011, you wrote:
> - eh...rettelser i /etc/inittab har du ret i, de virker kun efter login
> osv.
>
> - men du burde da...kunne få bootloaderen til at prompte dig med et
> timeouit på fx 10 sekunder, hvorefter den booter i dens standard runlevel.
>
> - eller er jeg HELT galt på den?

Det jeg var ude efter var en mulighed for et menupunkt der booter til X og et
der booter til text.

Jeg har fundet ud af at jeg kører Grub2, og er i gang med at læse doc til den.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
Coming Soon!!  Mouse Support for Edlin!!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]