text mode med grafikdriver uden x i Grub2

Jeg har fået indsat et menupunkt i min Grub2 menu der booter til text mode.
Men den loader ikke driveren til mit grafikkort, og selv om jeg ikke har brug
for grafikken, så har jeg brug for driveren. Mit spørgsmål er derfor: Hvordan
får jeg indsat et punkt i Grub2-menuen der booter til text mode og loader min
nVidia driver uden at starte X?

Her er mine menupunkter:

menuentry 'Command line' --class ubuntu --class gnu-linux --class gnu --class
os {
        recordfail
        insmod ext2
        set root='(hd0,2)'
        search --no-floppy --fs-uuid
             --set 823640f9-cbb9-43d6-a516-c72aed271875
        linux   /boot/vmlinuz-2.6.32-30-generic-pae
             root=UUID=823640f9-cbb9-43d6-a516-c72aed271875 3 ro
             quiet splash text
        initrd  /boot/initrd.img-2.6.32-30-generic-pae
}

menuentry 'KDE' --class ubuntu --class gnu-linux --class gnu --class os {

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
Happier than an itchie pig against a rubpost.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]