Re: [TEKNIK] RAID1 og skifte disk

On 11/04/2011, at 09.53, Gunner Carstens wrote:

> Fantastisk - 1000 tak!

Alternativt så kan du lave lidt om i partitionstabellen, fx. ved at sætte/fjerne aktive bitten fra den disk som skal fjernes. Derefter er det bare shutdown, fjerne en disk, boot op, fdisk -l for at se om du fik den rette disk eller ej. Gentag indtil du har fundet disken.

JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]