Re: [TEKNIK] MPEG afspiller i fuld skærm, anbefalin ger...

svar på 1. mail: Jeg foretrækker selv vlc til video. -f er den simple
switch til fuldskærm.

vlc -f /home/doc/Porn/donkeyporn.mp4

svar på 2. mail: Brug CTRL+n for at skrive en ny mail, og CTRL+r for
at svare på en anden. Ikke omvendt.

-Doc

--
No trees were killed in the sending of this message
However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]