MPEG afspiller i fuld skærm, anbefalinger. ..

Hej Guruer...

- jeg har (en række) MPEG4 filer (videoer) som  jeg gerne vil afspille
på min openSuSE11.3 box i fuld skærm. Jeg laver et eller andet script, der selv kan hente dem og afspille osv.

Her er mit 1000-kroners spørgsmål...:

- hvad anbefaler denne forsamling af yderst vidende mennesker til
afspilning? (altså hvilket program)?

- og hvordan (cmd-line trylleri) får jeg skidtet i full-screen?

Den er da for nem, ikke osse?

:-)

På forhånd tak!
mvh
Verner Kjærsgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]