Re: [TEKNIK] Boot uden X

On Friday 01 April 2011, you wrote:
> Prøv at kigge i /boot/grub efter menu.lst
> Kopier afsnittet, der svarer til din normale boot, og tilføj som Verner
> Kjærsgaarg skrev et init=3 (eller bare tallet tre)
> Giv en anden overskrift til valget.
> Nu burde du ved næste boot have valget.

Jeg fandt ud af det, men det virkede ikke helt efter hensigten. Prøv at se min
anden mail med overskriften "text mode med grafikdriver uden x i Grub2".

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
Evil is that which one believes of others. It is a sin to believe evil of
others, but it is seldom a mistake.
                                                        -- H.L. Mencken

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]