Re: [TEKNIK] RAID1 og skifte disk

Hej Gunner

On 2011-04-11 09:32, Gunner wrote:
Da jeg af og til får fejl på min sdb1 vil jeg gerne købe en ny og sætte den i.

Mit problem er at finde ud af hvilken af mine 2 harddiske der er den
der fejler ?

Hvis du ser på /dev/disk/by-id (ls -l /dev/disk/by-id) får du detaljeret info om dine diske. Jeg mener. at bl.a. serienummeret på disken indgår i infoen.

Bent

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]