Re: [TEKNIK] Automatisk fremstilling af MySQL Databaser som root i BASH

On Monday, 18 April 2011, Thomas Rosendal Jensen <sslug@sslug>

> Nu har gjort noget du godt vil bryde dig om.
> Jeg har bestilt følgende bog fra eLounge.dk :)
>
> Vare nr Titel Antal Pris Total Beløb
> 0596526784 bash Cookbook 1 310,94 310,94

Det er en rigtig god bog, som jeg også anvender, når jeg underviser i
Shell scripting.

Hilsen
/martin

Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min
mail. Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb
al-Mujahidin eller ETA. Jeg har aldrig gjort Zakat, går ikke ind for
Istishad, har ikke lavet en bilbombe eller kernevåben og jeg ved
dårligt nok, hvad Al Manar og бомба betyder.  Men tak for den udviste
interesse.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]