VEDR: Re: [TEKNIK] Automatisk fremstilling af MySQL Databaser som root i BASH

----- Oprindelig meddelelse -----
Fra:Thomas Rosendal Jensen
To:sslug@sslug
Subject:Re: [TEKNIK] Automatisk fremstilling af MySQL Databaser som root i BASH

On 04/21/2011 05:05 PM, Martin Møller Skarbiniks Pedersen wrote:

> OK. Kan du give et eksempel på et sådanne problem ?
>
> for f in /home/*
> do
>    echo $f
> done
>
> MVh
> Martin

du har ret:

/home/tj
/home/tj2

men jeg vil blot nævne at før fik jeg noget lignende

/home/*//home/tj//home/tj2

Det var det der var underligt

Men hvis man nu kunne få ls til kun at komme med mapper vil det være
bedre. Her tænker jeg på den inderste løkke.

Thomas :)

Kunne man ikke lave en løkke over 'find -xtype d' i stedet for. Den returnerer kun mapperne.
/Lars

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]