Re: [TEKNIK] Automatisk fremstilling af MySQL Databaser som root i BASH

On 21 April 2011 19:23, Thomas Rosendal Jensen

> Så er der mere kode.
> Det kan anbefales at bruge en Debian 6.0.1a eller nyere, kørende virtual
> machine til at teste koden med.

Well, Jeg synes du selv skulle teste koden. Jeg har ikke brug
for at køre koden for at finde adskillige fejl i den.

Jeg fatter ikke hvorfor du ikke laver for-løkkerne på den simple måde,
som jeg har anvist.

>    Options +ExecCGI -Multiviews +SymlnksIfOwnerMatch

Det hedder ikke SymlnksIfOwnerMatch, men
  SymLinksIfOwnerMatch

Mvh
Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]