Re: [TEKNIK] skærmopløsning i Debian 6

On Sat, 2011-04-16 at 15:54 +0200, Lars Nielsen wrote:
> Hejsa,
> Jeg kører Debian 6.0 på en 24" skærm, men kan "kun" få skærmopløsningen
> op i 1280x1024. Jeg har prøvet at tilføje en /etx/X11/xorg.conf fil med
> en Screen og Display section ,men det giver mig stadig ikke mulighed for
> at bruge fuld hd-opløsning. Er der nogle tricks jeg har misset?

Et trick kunne være at inkludere detajlerede oplysninger når du spørger,
måske fortælle hvad det er for en skærm, hvilket grafik chipset der er
tale om, hvor meget videoram ... vise hvordan Screen og Display section
ser ud, siden du nu nævner det ...

:-)

MVH
Erling

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]