Re: [TEKNIK] Automatisk fremstilling af MySQL Databaser som root i BASH

On Sunday, 17 April 2011, Thomas Rosendal Jensen <sslug@sslug> wrote:
> Nogen der kender et stykke kode der kan gøre dette uden yderligere interaktiv input.
>
> Jeg har forsøgt uden held med følgende data:
>
> ++ mkpasswd qwerty
> + DBPASSWD=zs1CyM5tRJYcw
> + mysqladmin create tst98_tj_juac_dk -uroot -pzs1CyM5tRJYcw

Du skal angive mysql brugeren roots password med -p
P.t. angiver du jo bare et tilfældigt password.

Mvh
Martin

Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min
mail. Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb
al-Mujahidin eller ETA. Jeg har aldrig gjort Zakat, går ikke ind for
Istishad, har ikke lavet en bilbombe eller kernevåben og jeg ved
dårligt nok, hvad Al Manar og бомба betyder.  Men tak for den udviste
interesse.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]