Re: [SIGNATUR] Problemer med verifikation af rodcertifikater i Netscape7.02

Egon Andersen wrote:
Hej,

Jeg har et problem med verifikation af rodcertifikater i Netscape,
fx. er der problemer med TDC OCES CA

"Could not verify this certificate for unknown reasons."

Det er lidt noget hø, for så bliver er min personlige signatur heller ikke 'verified' - og jeg kan dermed heller ikke sende signerede e-mails :-(

Nogle gange sker der det at certifikaterne så alligevel pludseligt er verificerede - spookey!
Dette sker tilsyneladende når jeg besøger en krypteret hjemme-side, men det virker noget besynderligt, at man skal besøge en krypteret hjemme-side før jeg kan signere en e-mail....

Jeg har løst problemet. 'unknown reason' dækker over at jeg ikke var logget ind med Master Password ... dejlig 'fejl-kode' for den situation :-)

/Egon